Post by motlocoteno on Mar 9, 2022 1:34:24 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Angry Birds Match 3 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Angry Birds Match 3 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ uithoudingsvermogen vergroten hack ▞▞▞
▞▞▞ Angry Birds Match 3 2022 version ▞▞▞
Super leuk spel
Deze game is erg verslavend, ik ben op niveau 2678, het is leuk om te spelen, ga zo door met het goede werk geweldige game
ಟಬ
Vrij saai
Ik was op level 1281 met een miljoen iets munten. De game zorgde ervoor dat ik opnieuw moest installeren en ik verloor alles.. geen gelukkige vogel. Afgezien daarvan ben ik helemaal weg van dit spel, dus ik denk dat ik opnieuw begin.
Het is niet de slechtste game, maar het kan nog wel wat beter. Soms komen de varkens niet van het bord af als je ze raakt en moet de glitch worden verholpen.
gewoon leuk
Leuk spel, maar veel te veel advertenties. Advertenties wanneer u beloningen claimt, advertenties wanneer u van het ene niveau naar het volgende gaat.
Ik vind het traag, te jeugdig, niet zo leuk als andere Angry Bird-spellen, erg teleurgesteld. Ik ga deze verwijderen.🙂
Ontspannen en leuk om als tussendoortje te spelen.
schattig leuk uitdagend ik zou het graag een 5-sterren geven, maar ik heb sleutels en ik kan geen kisten openen.
Het spel werkt niet in de internetverbinding na 1200 level
Angry Birds Match 3 Teka-teki bss
Dit spel zou leuk zijn als het niet zo verdomd veel crashte en bevroor en het je prijzen pakt als het dat doet!! Zuigt!!
Het niveau voor bingo en het openen van die schatkist is buitengewoon moeilijk.. ook voor de gelei die barst, moeten jullie de normale volgorde toestaan om de gelei te laten barsten en niet wachten tot een boze vogel barst..dat is zielig..dit maakt het spel meer moeilijk..ik verwijder het..ik kan niet genieten
leuk spel, grappigere muziek en geluiden. wou dat het groter / volledig scherm was.
Ik hou gewoon van dit spel. Geen advertenties, niet moeilijk, maar niet gemakkelijk. Karakters zijn schattig. Een geweldig bezet spel.
Wat leuk
Leuk makkelijk spel om te spelen. Ook goed voor de hersenen!
Ik hou niet van dit spel, maar ik hou van boze vogels 2. Ik speelde boze vogel match 3, het is totaal saai. We kunnen maar 4 niveaus spelen.
Ik zit in de jaren 1100 en soms kan het frustrerend moeilijk zijn, uiteindelijk kom ik er doorheen. Ik heb geen geld uitgegeven, gebruik gewoon mijn beloningen. En ik heb een voorraad beloningen. Hou van dit spel!
Laat me mijn extra tijden dat ik langer kan spelen niet gebruiken. Ik verwijder de app en installeer hem opnieuw, maar het doet hetzelfde
Vroeger genoot ik van de wekelijkse spelletjes, maar nu het alleen de normale niveaus zijn, is het niet zo leuk. Breng de wekelijkse uitdagingen terug zoals ze vroeger waren.
mijn munten gebruiken voor boosters of tijd en outfits voor de personages krijgen is BS! fix dat - de outfits helpen niemand in het spel en het kan de meesten niet schelen hoe de personages eruit zien / dragen. ik wil persoonlijk boosters die gaan helpen met het spel.
Het is leuk. ik vind het heel erg leuk
Lange wacht tijd op een level
Angry Birds Match 3 퍼즐 umjo
Angry Birds Match 3 እንቆቅልሽ pvue
Angry Birds Match 3 معمایی nepq
PLEZIER!!! Nu kan ik niet updaten naar de nieuwste versie. Zal het nog een keer proberen. Als het niet vóór 06/19 is opgelost, verwijder ik deze app.
Deze game heeft schattige graphics en het vloeit snel en de outfits van de vogels zijn ook schattig, maar veel van de levels zijn gewoon veel te moeilijk en je blijft er DAGEN aan hangen. Ik respecteer en verwelkom een uitdaging, maar soms is het gewoon belachelijk. Met de nieuwe update is het niveau ook hetzelfde op zowel het uitdagingsgedeelte als je normale niveau # .... klote! Leg het alsjeblieft terug zoals het was, als je gefrustreerd raakt over een, kun je naar je uitdaging (of wat dan ook) springen en die OPNIEUW proberen.
Ik hou van het spel, ik irriteer me zeker. Breng een paar dagen door op een bord waar geen einde aan lijkt te komen. Een week later weer een board. Het is leuk, uitdagend en ik reken 2-3 zetten vooruit.. Stragety 😛
Tank 1990: Stars Battle Defense War Ace Hero Arcade ead
Leuk om te spelen
De reclames worden langer
Sinds ik het spel eerder vandaag heb geüpdatet, heb ik alleen maar frustratie ervaren. Het bevriest en sluit zich. Hierdoor ben ik van vijf sterren naar twee gegaan. Ik krijg mijn drie extra zetten niet door elke keer dat ik een advertentie probeer te bekijken, ik moet deze sluiten en opnieuw openen. Zo teleurgesteld.
Animaties zijn ontzettend irritant, vooral die van Zen
Ik ben dol op het spel, maar het maakt geen verbinding met mijn wifi en Facebook en al maanden niet. Ik kan mijn sleutels of prijzen niet krijgen.
Leuk puzzelspel
ik dit spel veel
zuigt was vroeger leuk gespeeld meer dan 1555 niveaus bijna onmogelijk om naar het volgende niveau te gaan zonder te betalen, nu bijgewerkt 1500 voor de borst, bevriezen van het spel, zoals nu bovenop uitdagingsspellen, afsluiten om onderhoud te plegen, teruggaan en nu onderaan het pakket niet langer leuk .. verwijderen zo zijn veel van mijn vrienden
geweldig spel
Angry Birds Match 3 Головоломки ijf
Leukste puzzelspel, ook leuk om echt verslavend te spelen, maar heel moeilijk om nieuwe jurken te krijgen N edelstenen te verdienen, plz bracht een gemakkelijke manier om jurken te ontgrendelen, N plz repareer telefoonverwarming N probleem met het leeglopen van de batterij
Hou van dit spel! Dit is de eerste game waarin ik zoveel niveaus ben gestegen en het daagt me nog steeds uit. En de outfits voor kleine vogels zijn schattig! 😍 Een ding dat ik leuk vind aan de nieuwe update, is dat je de minigames zoals bingo en de avonturen tegelijkertijd kunt spelen. Het helpt bij het verzamelen van de power-ups en edelstenen. Die edelstenen waren in het begin van het spel moeilijk te vinden. Bedankt dat je me urenlang vermaak hebt gegeven.
De laatste tijd bevriezen de niveaus wanneer ze zijn voltooid wanneer ze offline zijn op zowel evenementen als normale niveaus.
Plezier! Maar moet groter!
Het wild is bevroren. Ik kan het omhoog krijgen om de vogels te laten zien, maar verder niets
Niet onder de indruk. Sommige niveaus zijn belachelijk moeilijk en het duurt eeuwen om te bereiken, omdat sommige niet genoeg zetten hebben. Absoluut de slechtste van de vogels-spellen en ik verwijder het. Waarom maak je van een plezierige ervaring een negatieve? Ik weet dat je geld wilt verdienen en dat is eerlijk genoeg, maar kom op jongens.. Als je wilt dat mensen je games blijven spelen, stop dan in godsnaam met het zo belachelijk moeilijk maken van je games
Hou van het spel, vooral toernooien. Level 12 op North's Aurora Trail is echter een no-win situatie. Je zou 16 donuts moeten krijgen, maar er zijn helemaal geen donuts in dat level. Corrigeer deze fout, want we kunnen niet doorgaan totdat dit het geval is. Update: bedankt Angry Birds-team voor het zo snel oplossen van het probleem. Je bent geweldig!
Het is een grappig spel om er graag mee te spelen